O projekcie

Pobierz ofertę
W celu otrzymania programu i oferty, wypełnij poniższy formularz:
imię:
nazwisko:
telefon:
e-mail:
firma:
Kontakt telefoniczny
Podaj numer telefonu, a zadzwonimy do Ciebie:
telefon:
Stopka

Zespół Trenerów

Maciej Weinmann

 
Ekspert Akademii Trenerów Sprzedaży, Trener i Konsultant
 
Autor programu pierwszej w Polsce wyspecjalizowanej Szkoły Trenerów Sprzedaży. Od 15 lat praktyk biznesu związany z branżą szkoleniową – jako  KAM, menedżer sprzedaży, CEO, trener i konsultant, a także przedsiębiorca - właściciel utworzonej w 2005 roku firmy Development-Partners.
 
Pracę zawodową rozpoczynał jako dziennikarz we wrocławskim oddziale Telewizji Polskiej, w redakcji regionalnych FAKTÓW. Następnie został Sales Managerem w agencji reklamowej

Od 2004 roku jest Trenerem i Konsultantem Zarządzania - ukończył w Krakowie Szkołę Trenerów i Konsultantów Zarządzania MATRIK. Od wielu lat jest akredytowanym promotorem metodologii Insights Discovery®.
 
Dyrektor programowy i autor projektu szkoleniowego  "Akademia Liderów Sprzedaży" - unikalnego forum dla osób zainteresowanych kluczowymi i aktualnymi wyzwaniami z zakresu efektywnego przywództwa oraz strategicznego zarządzania sprzedażą. Twórca bestselerowego e-learningowego szkolenia "Tajemnice Skutecznej Sprzedaży".

Jest autorem i koordynatorem szeregu projektów rozwojowych oraz szkoleniowych na terenie całego kraju. Szkoli oraz doradza zespołom menedżerów i trenerów liderów rynkowych.   
 
W prowadzonych projektach rozwojowych Maciej Weinmann weryfikuje teorie naukowe z zakresu psychologii biznesu i 
 konfrontuje je z rynkową rzeczywistością XXI wieku.
 
W swojej pracy, zawsze koncentruje się na praktycznym aspekcie przekazywanych informacji oraz biznesowym wymiarze proponowanych rozwiązań.
 
Szczególnym priorytetem prowadzonych programów rozwojowych jest wykorzystanie przez Uczestników „uszytych na miarę” narzędzi oraz strategii zwiększających efektywność  w codziennym - realnym działaniu na stanowisku pracy.
 
Dlatego prowadzone przez niego projekty mają „mocne” naukowe fundamenty a jednocześnie wypracowane rozwiązania są gotowymi do wykorzystania przez pracowników strategiami działania, łączącymi wiedzę teoretyczną z doświadczeniem praktycznym. 
 
W czasie spotkań integracyjnych oraz motywacyjnych jego wystąpienia przynoszą Uczestnikom rezultaty w postaci zmiany postawy oraz rozwoju umiejętności i wiedzy. Maciej Weinmann jest energetycznym mówcą, który inspiruje uczestników szkoleń treścią merytoryczną oraz praktycznym wymiarem przekazywanych informacji.
 
Co ważne, potrafi  mówić w sposób jasny i precyzyjny, a co najważniejsze z humorem, o najtrudniejszych wyzwaniach związanych z zarządzaniem, sprzedażą oraz przywództwem. 
 
Ukończył Nauki Polityczne na Uniwersytecie Wrocławskim, stypendysta na berlińskim Freie Universität: Institut für Publizistik und Sozialwissenschaft.
 
Absolwent Menedżerskich Studiów Podyplomowych oraz studiów Zarządzanie Zasobami Ludzkimi w Wyższej Szkole Bankowej we Wrocławiu. Ukończył także Studia Podyplomowe „Psychologiczne kompetencje w Zarządzaniu” w Szkole Wyższej Psychologii Społecznej.
 
Maciej Weinmann współpracuje z uczelniami wyższymi, w ramach studiów podyplomowych. Specjalizuje się w przedmiotach związanych z prowadzeniem szkoleń i andragogiką. W jego zajęciach z zakresu metodyki i organizacji szkoleń oraz prowadzenia prezentacji jako techniki szkoleniowej przez ostatnie 10 lat wzięło udział już ponad 1200 słuchaczy studiów podyplomowych. Promotor licznych prac podyplomowych.
  
Maciej Weinmann jako ekspert współpracuje z TVN CNBC:
Maciej Weinmann CNBC
 

 
 


Magdalena Urbańska


 
Ekspert Akademii Trenerów Sprzedaży

Trener, konsultant zarządzania i sprzedaży, praktyk biznesu - pełni obowiązki członka zarządu oraz dyrektora zarządzającego siecią dilerską w branży motoryzacyjnej.

Specjalizuje się w strategicznym zarządzaniu sprzedażą oraz systemach zarządzania zasobami ludzkimi.

Jest absolwentką studiów MBA w Polish Open University / Wyższej Szkole Zarządzania w Warszawie, a także studiów podyplomowych na Akademii Ekonomicznej we Wrocławiu z zakresu zarządzania pracą.

Magdalena Urbańska jest absolwentką Uniwersytetu Wrocławskiego oraz Freie Universität w Berlinie. Obecnie prowadzi przewód doktorski w Katedrze Usług na Uniwesytecie Ekonomicznym w Poznaniu.

Specjalizuje się w projektach doradczych z zakresu strategicznego zarządzania w organizacji, takich jak zarządzanie jakością w przedsiębiorstwie, zarządzanie strategiczne relacjami z klientami.

Prowadzi szkolenia z tematyki współczesnych koncepcji zarządzania organizacją, a także zarządzania zasobami ludzkimi, w tym treningi w obszarze kreowania świadomości pro-jakościowej, motywacji oraz budowy kultury organizacyjnej opartej na zarządzaniu relacjami z klientami


Ewa Kowacz

Ewa KowaczAbsolwentka zarządzania finansami oraz marketingu na Instytucie Nauk Ekonomicznych Polskiej Akademii Nauk w Warszawie, Public Relations w Wyższej Szkole Europejska im. Ks. Józefa Tischnera w Krakowie,
a także organizacji produkcji filmowej i telewizyjnej na WRiTV Uniwersytetu Śląskiego.

Właścicielka agencji public relations współpracującej z wieloma firmami z regionu w zakresie komunikacji i marketingu.
Specjalista ds. Marketingu & PR oraz organizacji eventów z 15 letnim doświadczeniem. Ukończyła wiele branżowych kursów w tym Akademię Trenerów sprzedaży.

Autorka projektu biznesowo-mentoringowego "Jej Wysokość Komunikacja", założycielka Fame Group. Organizatorka eventów biznesowych, modowych oraz koncertów. Członek Polskiego Stowarzyszenia Public Relations oraz Śląskiego Towarzystwa Marketingowego.



Maciej Koszela

Maciej Koszela

 
Ekspert ATS - Absolwent Wydziału Dziennikarstwa i Komunikacji Społecznej o specjalności Reklama oraz Public Relations w Lubinie.

Partner współpracujący Development Partners,  absolwent Akademii Trenerów Sprzedaży.

Od 15 lat związany z branżą motoryzacyjną. Od 2008 roku headhunter o specjalności motoryzacja i sprzedaż.

Posiada kompetencje trenerskie z obszaru szkoleń miękkich: komunikacja, wystąpienia publiczne, mowa ciała. Prowadzi coachingi sprzedażowe, coachingi kariery i szkolenia z zakresu sprzedaży.

Prywatnie biegacz, manager muzyczny, ojciec dwóch chłopaków. Zakochany w doskonaleniu tworzenia sushi, dzięki czemu wygrał jeden z odcinków programu „Ugotowani” produkcji TVN.

Pasjonat, poszukiwacz smaków w pracy, w kuchni i w zyciu :).







Ewa Bryl-Michałowicz

Ewa
Menedżer, Trener i Coach


Absolwentka Uniwersytetu Wrocławskiego na kierunku Stosunki Międzynarodowe.

Stypendystka polskiej misji ONZ w Stanach Zjednoczonych.

Ewa Bryl-Michałowicz jest również absolwentką Podyplomowych Studiów z zakresu Zarządzania Zasobami Ludzkimi w Wyższej Szkole Bankowej we Wrocławiu.

Posiada Dyplom Menedżera Zarządzania Zasobami Ludzkimi i Dyplom Negocjatora handlowego oraz Zarządzania Działem Handlowym – Agencji Rozwoju Gospodarczego w Poznaniu.

Ukończyła szkolenie certyfikujące Success Insights® u Mirosława Kłoczko w firmie doradczo-szkoleniowej Golden Mark, Master Dystrybutora systemów Success Insights w Polsce.

Pracę zawodową rozpoczynała w renomowanej austriackiej firmie szkoleniowej. Obecnie na kontrakcie menedżerskim kieruje pracą  kilinki dermatologicznej  jest także stałym współpracownikiem grupy szkoleniowej Development Partners.

Ewa Bryl-Michałowicz posiada wieloletnie doświadczenie w kierowaniu zespołem i sprzedaży.  Prowadzi szkolenia i kursy, także w prywatnych uczelniach wyższych. Jest promotorką licznych prac podyplomowych z zakresu  szkoleń i andragogiki. W czasach studenckich była zawodową koszykarką – wielokrotną mistrzynią Polski.

Jej specjalizacja to treningi z zakresu wzmacniania kompetencji komunikacji interpersonalnej, projekty train the trainer, szkolenia menedżerskie i sprzedażowe w metodologii Success Insights®.




Piotr Sobczyk

Piotr SobczykMenedżer, Trener i Mentor

Partner współpracujący z Development Partners, głównie na terenie Polski centralnej. Absolwent Wydziału Informacji naukowo-technicznej Uniwersytetu Śląskiego w Katowicach, jak również studiów podyplomowych Harvard Business School w programie International Management. Jest absolwentem Akademii Trenerów Sprzedaży w Warszawie.

Od wielu lat z uwagi na pełnione funkcje i kolejne stanowiska menedżerskie, w naturalny sposób związany ze szkoleniami, budowaniem zespołów, coachingiem i mentoringiem.

Piotr Sobczyk posiada ponad 15-letnie doświadczenie w zarządzaniu i prowadzeniu zespołów handlowych, o zróżnicowanych strukturach, skali wielkości i formule delegowanych zadań i celów. Swoje doświadczenie zawodowe zbudował pracując od ponad 20 lat w branży finansowej.

Jego specjalizacja to treningi z tematyki zarządzania, budowania relacji, autoprezentacji, szkolenia sprzedażowe, projekty rekrutacyjne, savoir vivre w biznesie. Kiedy tylko znajdzie czas to rusza w podróż, gra w squasha, pływa na kitesurfingu i jeździ na nartach.



Łukasz Jarota

 
Z wykształcenia psycholog, absolwent studiów MBA oraz Szkoły Zarządzania Sprzedażą. Od wielu lat pasjonuje się tematyką HR oraz Sprzedażą. Jest współtwórcą wysoko cenionych portali wiedzy jak HRNews.pl, SalesNews.pl. Merytorycznie przygotowywał i organizował konferencje i seminaria dla wybranych grup biznesowych.
 
Aktualnie jest Dyrektorem ds. Rozwoju firmy CALnet – organizatora Akademii Sprzedaży, a także certyfikowanym trenerem Akademii Trenerów Sprzedaży.Prywatnie miłośnik jazzu.


Monika Michasiewicz-Krzątała

 
Trenerka, doradca biznesowy, przedsiębiorca.

Absolwentka kierunku Międzynarodowe stosunki gospodarcze i polityczne w Szkole Głównej Handlowej w Warszawie.

Doświadczenie doradcze zdobyła podczas 12 lat pracy w firmie doradztwa finansowego, a następnie w międzynarodowej firmie konsultingowej Deloitte.
 
Obecnie pracuje jako niezależny doradca w zakresie zarządzania oraz trener. Kompetencje trenerskie doskonaliła m.in. poprzez udział w programie Akademia Mistrzów Treningu (GT Mentor) a przede wszystkim w Akademii Trenerów Sprzedaży oraz szkoleniach dla coachów i trenerów u Roberta Diltsa i Richarda Bolstada.
 
Akredytowany trener i konsultant Insights Discovery™.
 
W pracy szkoleniowej wykorzystuje bogate doświadczenie zdobyte przy realizacji projektów dla polskich i międzynarodowych firm z różnych branż.
 
Jej specjalizacja to treningi i warsztaty komunikacji interpersonalnej w biznesie, obsługi klienta, autoprezentacji, budowania celów i motywacji, a także projekty train the trainer z wykorzystaniem metody Insights Discovery oraz technik i narzędzi NLP.

Najbardziej ceni sobie kontakt z ludźmi oraz naukę poprzez doświadczanie, co daje jej możliwość ciągłego rozwoju.

Wierzy, że (...) mistrz nie jest kimś, kto czegoś uczy; mistrz to ktoś, kto zachęca ucznia do dołożenia wszelkich starań, aby odkrył to, o czym już wie



Maciej Tarczoń

Maciej Tarczoń
Menedżer, Trener i Coach

Partner zarządzający Development Partners na terenie Polski północnej. Absolwent wydziału filologicznego Uniwersytetu  Gdańskiego. Absolwent studiów podyplomowych z zarządzania oraz stosunków miedzynarodowych.

Jest absolwentem Szkoły Trenerów Wyższej Szkoły  Bankowej w Gdańsku oraz pierwszej edycji Akademii Trenerów Sprzedaży we Wrocławiu. Od wielu lat związany ze szkoleniami i edukacją.

Maciej Tarczoń posiada 10 letnie doświadczenie w zarządzaniu i szkoleniu zespołów handlowych. Specjalizuje się w branży farmaceutycznej, prowadząc własne przedsiębiorstwo handlowe.

Jego specjalizacja to treningi z tematyki zarządzania, coachingu, szkolenia sprzedażowe, projekty train the trainer oraz kreatywnego myślenia. W wolnych chwilach uprawia jeździectwo, prowadzi stadninę koni pod Malborkiem.



Indywidualny Program Rozwoju Trenerskiego

Sławomir Skowron

Wewnętrzny Trener Sprzedaży w firmie Zakłady Mięsne Dobrowolscy, Coach

Absolwent Wyższej Szkoły Humanistyczno-Przyrodniczej w Sandomierzu.

Kompetencje trenerskie kształcił w Akademii Trenerów Sprzedaży oraz uczestnicząc w wielu seminariach i warsztatach prowadzonych przez najlepszych min. Briana Tracy’ego.

Obecnie pracuje jako wewnętrzny trener i coach w Zakładach Mięsnych Dobrowolscy w Wadowicach Górnych. Specjalizuje się w prowadzeniu indywidualnych coachingów sprzedażowych, a także szkoleniach miękkich oraz twardych z zakresu wiedzy o produkcie.

Zabezpiecza  potrzeby szkoleniowe swojej firmy poprzez pozyskiwanie najlepszych firm szkoleniowych na potrzeby warsztatów treningowych. Jest coachem  blisko czterdziestoosobowej grupy przedstawicieli handlowych. Swoim doświadczeniem wspiera również kadrę menadżerską stanowiącą trzon zespołu handlowego.

Jest współautorem projektu „Indywidualne Ścieżki Kariery” oraz Administratorem Biznesowym  projektu wdrażającego elektroniczny system raportowania sprzedaży „Maklaren”


Jest trenerem, który swoją pracę opiera na doświadczeniu, gdyż przez 12 lat był członkiem zespołów sprzedażowych w wielu znanych koncernach min. Wurth, Pepsico, Colgate-Palmolive, Cadbury Wedel.

Dzięki temu poznał najlepsze praktyki pracy działów handlowych, które w połączeniu z najnowszymi metodami szkoleniowymi stanowią podstawy jego warsztatu.

Jego zdaniem „każdego człowieka otacza nieograniczony ocean możliwości, a to ile z niego zaczerpnie zależy od tego jak szeroko na niego spogląda”. 



Krzysztof Kusik

Absolwent Akademii Ekonomicznej w Poznaniu na Kierunku Ekonomia i specjalności: Polityka Gospodarcza i Strategia Przedsiębiorstw, oraz SGH na kierunku Finanse i Bankowość.
 
Ukończył Akademię Trenerów Sprzedaży, Akademię Ecce Homo XXI, Studium Coachingu.

Posiada kompetencje trenerskie z obszaru szkoleń miękkich: komunikacja, wywieranie wpływu, nowoczesne uczenie się, szybkie czytanie, coaching oraz z zakresu szkoleń sprzedażowych. Specjalizuje się w szkoleniach motywacyjnych i sprzedażowych. Prowadzi  warsztaty rozwoju osobistego oraz business i life coaching.

Jest otwarty na to co nowe i wartościowe, nieustannie też doskonali swój warsztat trenerski.

Uważa, że „Szaleństwem jest działać jak dotychczas a oczekiwać innych rezultatów”…

Prywatnie szczęśliwy mąż i globtroter. Odpoczywa w drodze – zwiedzając nasz piękny kraj od morza po Tatry. Uprawia różne sporty, m.in. sztuki walki i nurkowanie.





Poleć tę stronę znajomemu.

Wpisz jego adres poniżej, zostanie do niego wysłana informacja.


Warsztaty

Szkoła Trenerów Sprzedaży

(Warszawa Edycja 64)
od: 2018-04-14 do: 2018-07-01 program

Szkoła Trenerów Sprzedaży

(Warszawa Edycja 65)
od: 2018-07-07 do: 2018-10-14 program

Szkoła Trenerów Sprzedaży

(Warszawa Edycja 66)
od: 2018-09-22 do: 2019-01-06 program

Organizatorzy
sales force - development academy
development partners
Partnerzy
polska izba firm szkoleniowych
rynek szkoleń
Newsletter
Jeśli chcesz otrzymywać informacje o programie, skorzystaj z Newsletter-a.
Wyrażam zgodę na przechowywanie i przetwarzanie moich danych osobowych dla potrzeb Development Partners, zgodnie z Ustawą z dnia 29.08.1997 o Ochronie Danych Osobowych (Dz. U. Nr 133 poz. 883).
Akademia Trenerów Sprzedaży
Tel. + 48 71 729 73 43, Tel. Kom 500 016 018, e-mail: office@trenerzy-sprzedazy.pl